Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
HEGEMONİK GÜÇ OLARAK PAZARLAMA İDEOLOJİSİ NASIL“YANLIŞ BİLİNÇ” ÜRETEBİLİR? KÜLTÜREL OKUMALARÜZERİNDEN ELEŞTİREL DURUŞ VE ÇÖZÜMLEME
Süleyman Demirel Üniversitesiİktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, cilt.24, sa.4, ss.1031-1043, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Televizyon Reklam Mesajlarında Kullanılan Görsel Estetik Unsurlar: Televizyonda Yayınlanan Otomobil Reklamları Üzerinde Bir Uygulama
Süleyman Demirel Ünv. İİBF Dergisi, cilt.23, sa.2, ss.509-534, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Girişimci Yönlülük İç Girişimcilik ve İşletme Performans İlişkisi Türkiye Tekstil Sektörü İşletmelerinde Bir Araştırma
Hacettepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.34, sa.4, ss.19-48, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Girişimci Yönlülük İç girişimcilik ve Performans İlişkisi Türkiye Tekstil Sektörü İşletmelerinde Bir Araştırma
Hacettepe Ünv. İİBF Dergisi, cilt.34, sa.4, ss.20-48, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Kaynak Tabanlı İhracat Pazarlaması Batı Akdeniz Bölgesi Uygulaması Verimlilik Dergisi 2016 4 7 31
Verimlilik Dergisi, sa.4, ss.7-31, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Kaynak Tabanlı İhracat Pazarlaması Batı Akdeniz Bölgesi Uygulaması
Verimlilik Dergisi, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The effect of brand culture on the capability to create brand identity under sports marketing intelligence A practice in football base associations of Western Mediterranean region
Global Business Review, cilt.17, sa.5, ss.1060-1072, 2016 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Sağlamada Kaynak Tabanlı İhracat Performansı: Türkiye İSO-500 İhracatçi İmalat İşletmelerinde Bir Uygulama
Süleyman Demirel Ünv. SBE Dergisi, cilt.21, sa.1, ss.1-30, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABETÇİ ÜSTÜNLÜK SAĞLAMADA KAYNAK TABANLI İHRACAT PERFORMANSI: TÜRKİYE İSO-500 İHRACATÇI İMALAT İŞLETMELERİNDE BİR ARAŞTIRMA
üleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.151, sa.21, ss.1-30, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Kültürel Anlam Üretiminde Çokuluslu Şirketlerin İdeolojik Marka İletişim Aracı Olarak Hollywood Sineması Forrest Gump Filminin Sinematoğrafik İmaj Analizi
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
SÜRDÜRÜLEBİLİR REKABET YÖNETİMİNDE MARKA DEĞERİ VE MARKA GÜVENİ SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİNDE BİR UYGULAMA
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sürdürülebilir Rekabet Yönetiminde Marka Değeri ve Marka Güveni: Süleyman Demirel Üniversitesinde Bir Uygulama
Süleyman Demirel Ünv. İİBF Dergisi, sa.20, ss.35-54, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Sağlamada Kaynak Tabanlı İhracat Performansı Türkiye İSO 500 İhracatçı İmalat İşletmelerinde Bir Araştırma
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2015 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Deneyim Pazarlaması ve Satın Alma sonrası Eğilimlere Etkisi: Konaklama İşletmeleri Üzerine Bir Araştırma
Uluslararası Hakemli Pazarlama ve Pazar Araştırmaları Dergisi, cilt.1, sa.3, ss.31-55, 2014 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Deneyimsel Değer Yaklaşımnda Kritik Değer Sürücüleri Muğla Bölgesinde Faaliyet Gösteren Dört ve Beş Yıldızlı Konaklama İşletmelerinde Bir Aaraştırma
Uluslararası Yönetim, İktisat ve İşletme Dergisi, cilt.9, sa.19, ss.67-105, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
ÇOKULUSLU ŞİRKETLERİN KAYNAK TABANLIBİYO POLİTİK ÜRETİMİNDE REKABETÇİGÜCÜN DİYALEKTİĞİ ELEŞTİREL VE BÜTÜNSEL BAKIŞ
Süleyman Demirel Üniversitesi İİBF Dergisi, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Deneyimsel Değer Yaklaşımında Kritik Değer Sürücüleri Muğla Bölgesinde Faaliyet Gösteren Dört ve Beş Yıldızlı Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi, cilt.9, sa.19, ss.87-106, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Duygusal Arayışların Pazarlamayla Dansı: Deneyim Pazarlaması Kavramsal Analiz
İşletme Araştırmaları Dergisi, cilt.4, sa.4, ss.109-125, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Sağlık İşletmelerinde Algılanan Hizmet Kalitesi ve Hasta Memnuniyeti İki Özel Hastanede Karşılaştırmalı Bir Araştırma
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, cilt.2, sa.1, ss.87-108, 2012 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
The New Reality of Competing Strategic Marketing Intelligence and the Assessment of the Business Transformational Model Proposition
American Journal of Economics and Business Administration, cilt.3, sa.3, ss.479-489, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Reklamlardaki Kadın İmgesi: Ulusal TelevizyonReklamlarına İlişkin Bir Değerlendirme
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi veİdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.16, sa.3, ss.479-500, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Kadın İmgesi Kullanılan Reklamlara Yönelik Tüketicinin Tutum ve Davranışlarının Değerlendirilmesi
Hacettepe Ünv. İİBF Dergisi, cilt.29, sa.1, ss.69-100, 2011 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Kapitalizmin Yeni Yenilenen Akıl Oyunu Küresel Şirketlerin Etiksel Ütopyaları New Renewed Mind Games of Capitalism Ethical Utopia of Global Corporation
MÜLKİYE DERGİSİ, 2010 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
KOBİ'lerde İş Buluşçuluk Konseptinin Geliştirilmesi: Türkiye KOBİ'lerine İlişkin Yeni Buluşçuluk Rejimi Önerisi
Journal of Azerbaijani Sdudies, cilt.12, ss.110-131, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
KOBİ’xxlerde İş Buluşçuluğu Konseptinin Geliştirilmesi: Türkiye KOBİ’xxlerine İlişkin Yeni Buluşçuluk Rejimi Önerisi
Journal of Azerbaijian Studies, cilt.12, ss.110-131, 2009 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Savaşçı İşletmelerin Rekabette Meydan okuma Stratejisi: Kaynak Tabanlı Pazarlama
Pİ: Pazarlam İletişim Dergisi, cilt.6, sa.20, ss.13-21, 2007 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Pazarlamada Değişimin Ötesi Yaratıcı ve Yenilikçi Pazarlama Dönüşümü
Pazarlama Dünyası Dergisi, cilt.20, sa.1, ss.73-77, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İşletmelerde Rekabetçi Zekanın Değişen Yüzü Girişimci Pazarlama
Pİ-Pazarlama ve İletişim Dergisi, cilt.5, sa.16, ss.45-59, 2006 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Küresel Rekabetçi Strateji Olarak Ayırt Edici Yeteneklerin Rolü: Azerbaycan Alkollü İçecekler Sektörü İşletmelerine İlişkin Model Önerisi Tartışması
Ülkümüz Türk Dünyası İşletme Fakültesi Dergisi, cilt.2, sa.4, ss.143-152, 2005 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Tüketici Davranışları ile İlgili Motivasyon Modelleri Bir Perakende İşletmesinde Temizlik ve Kişisel Bakım Ürünlerine Bağlı Bir Araştırma
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.10, sa.1, ss.221-240, 2005 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Yeni İş Modeli Önermesi Kolektif Ticaret c commerce Azerbaycan İşletme Yöneticilerin Bakış Açılarının İncelenmesi ve Fırsatların Araştırılması
Kırgızistan Türkiye Manas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, cilt.12, sa.12, ss.213-224, 2004 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Pazarlamada Paradigmik değişim Ya Da Postmodern Devrim: Tarihsel ve Eleştirel Bir Deneme
Pİ-Pazarlama iletişim Kültür Dergisi-Medicat, cilt.2, sa.6, ss.24-29, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri
Pazarlama Dünyası Dergisi, cilt.13, sa.77, ss.39-44, 1999 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Tam zamanında üretim uygulamalarında faaliyet tabanlı maliye tsisteminin yararlı hale getirilmesi
Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, cilt.2, ss.161-170, 1997 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ekonomik Kriz Döneminde İşletme Performansı Üzerinde Pazar Yönlülüğün ve Stratejik Esneklğin Rolü ve Bir Araştırma
PPAD Pazarlama Kongresi, Aydın, Kuşadası, Türkiye, 1 - 04 Mayıs 2019, ss.371-383
Ekonomik Kriz Döneminde İşletme Performansı Üzerinde Pazar Yönlülüğün ve Stratejik Esnekliğin Rolü ve Bir Araştırma
Ege Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü PPAD Pazarlama Kongresi, İzmir, Türkiye, 1 - 05 Mayıs 2019, ss.371-383
Aesthetical Development of Advertisements: A Theoretical Study Towards Determining A Road Map from Present to Past
2. Uluslarası Sanat ve Estetik Sempozyumu ve Sergisi, Elazığ, Türkiye, 19 - 21 Nisan 2018, ss.233
Stratejik Karar Verme Sürecinde Rasyonelliği Etkileyen Faktörler: Mardin Ticaret ve Sanayi Odasına Kayıtlı İhracatçı İşletmeler Üzerinde Araştırma
1. Uluslarası İKSAD Sosyal Bilimler Kongresi, 9 - 11 Mart 2018
Dönüşümsel Liderlik, Yönetim Yeniliği ve Örgütsel Performans İlişkisi: Antalya İli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
I. Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Prishtina, Sırbistan, 12 - 17 Eylül 2017, ss.461-468
Dönüşümsel Liderlik, Yönetim Yeniliği ve Örgütsel Performans İlişkisi: Antalya 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
I.Uluslararası İnsan ve Toplum Bilimleri Kongresi, Prishtina, Sırbistan, 12 - 17 Eylül 2017, ss.461-468
The Role of Dynamic Resource-Based Capabilities on Sustainable Firm Performans: A Case Study Related to Manufacturing Firms in Ankara
CİEP207, Isparta, Türkiye, 5 - 09 Eylül 2017, ss.189-191
Strategic Innovation Competencies Role in Sustainable Competitive Advantage: A Resource-Based Model Suggestion
CİEP2017, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2017, ss.192-194
Theory of Bussiness in Sustainable Competitive Advantage: Resarch on Efficiency Conditions
CİEP2017, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2017, ss.96-98
Strategic Innovatiın Competencies Role in Sustainable Competitive Advantage: A Resource-Based Model Suggestion
2nd Congress on International Economic and Administrative Perspectives: Sustainable Global Competition, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.192-194
The Role of Dynamic Resource Based Capabiliities on Sustainable Firm Performance: A Case Study Related to Manufacturing Firms in Ankara
2. Uluslararası İktisadi ve İdari Perspektifler Kongresi: Sürdürülebilir Küresel Rekabet, Isparta, Türkiye, 5 - 07 Ekim 2017, ss.189-191
Sürdürülebilir Rekabetçi Üstünlük Sağlamada Pazarlama Yetenekleri ve İşletme Performansı: Ankara İli İmalat İşletmelerinde Bir Uygulama
2..Uluslarası Davraz Kongresi, Isparta, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.3755-3774
Yenilik Üretme Yeteneğinin İşletme Performansına Etkisi ve Bir Uygulama
13.Ulusal İşletmecilik kongresi Bildiri Kitabı 8-10 Mayıs 2014, Antalya/Kemer, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2014, cilt.2, ss.1067-1074
Hazcı Algılamaların Marka Değeri Boyutlarına Etkisi: Cep Telefonu Markasında Bir Uygulama
18.Ulusal Pazarlama 19-22 Haziran 2013 Kongresi Kafkas Ünv. İİBF, Kars/Sarıkamış, Türkiye, 19 - 22 Haziran 2013, ss.269-283
Üniversitelerde Bilimsel ve Yaratıcı Kültür Nasıl Oluşturulur Kaynak Tabanlı Bir Model Önerisi ve Gerçekleştirme Koşulları 27 29 Mayıs 2011 Uluslararası Yüksek Eğitim Kongresi Yeni Yönelişler ve Sorunlar UYK 2011 C 2 Bölüm XI İstanbul s 1548 1559
27-29 Mayıs 2011 Uluslararası Yüksek Eğitim Kongresi: Yeni Yönelişler ve Sorunlar (UYK-2011), İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2011, cilt.2, ss.1548-1559
Hizmet İşletmelerinde Pazar Yönlülük ve Turizm Sektörü İşletme Uygulamalarının Dğerlendirilmesi: Isparta Örneği
UETS'11 ve Göller Bölgesi Değerleri Çalıştayı “Turizmde Yeni Ufuklar” Bildiriler Kitabı, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.751-764
Sürdürülebilir Çevre ve Kaynak Tabanlı Turizm: Eğirdir Bölgesine İlişkin Bir Değerlendirme Eleştirel/Yapıcı Bir Yaklaşım
UETS'11 ve Göller Bölgesi Değerleri Çalıştayı “Turizmde Yeni Ufuklar” Bildiriler Kitabı, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.459-466
Deneyimsel Pazarlama Açısından Isparta İli Ekolojik Köy Turizm Potansiyelinin Etkinleştirilmesine Yönelik Bir Değerlendirme
UETS'11, 1.Uluslararası 4.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu Bildirisi, Isparta, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2011, ss.460-466
Stratejik Çeviklik: Küresel Rekabetin Dönüşümü-Türkiye İlaç Sektörüne İlişkin Değerlendirme ve Bir Model Çalışması
INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON GLOBALIZATION, DEMOCRATIZATION, AND TURKEY 27-30 March 2008 (Küresellşem, demokratikleşme ve Türkiye Uluslararası Sempozyum) Bildiri Kitabı Ya. No. 12, Antalya, Türkiye, 27 Mart 2008 - 30 Mart 2011, ss.378-390
Bilgi ve İletişim Çağında KOBİ'lerin Uluslararası Pazar Performansının İncelenmesi: Isparta Örneği
15. Ulusal Pazarlama Kongresi 26-29 Ekim 2010 Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi, İzmir, Türkiye, 26 - 29 Ekim 2010, ss.577-584
Deneyimsel Pazarlamayı Yeniden Okumak: Müşteri Yaratıcı Algılamalarının Biçimlendirilmesi
International Marketing Communications Symposium/MARCOM, Ege University, Faculty of Communication, (May 29, 2009), İzmir, Türkiye, 29 Mayıs 2009, ss.190-200
The Future Mapping of Firms: Entrepreneurial Marketing and An Application in The Turkish Textile Manufacturing Sector
6-9 April 2009 International Conference on Market, Marketing & Entrepreneurship: Creating & Capturing Value in the 21st Century (AUMEC) Antalya/Turkey, Antalya, Türkiye, 6 - 09 Nisan 2009, ss.26-40
Effect of The Perceived Environmental Uncertainty on Market Orientation, Strategic Flexibility And Corporate Entrepreneurship
4th.International Strategic Management Conference, 19-21 June 2008, Sarejevo/Bosnia, Sarajevo, Bosna-Hersek, 19 Temmuz - 21 Mayıs 2008, ss.545-555
Akıllı İşletmelerin Rekabeti Doğru Okuma Stratejisi Olarak Kaynak Tabanlı Görüş: Türk Otomotiv Sektörü İşletmelerinde Bir Değerleme
16. Yönetim ve Organizasyon Kongresi 16-18 Mayıs 2008 İKÜ, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2008, ss.678-684
Yenilik, Pazar Yönlülük ve Örgütsel Öğrenmenin İşletme Performansına Etkisi: Tekstil Sektöründe Faaliyet Gösteren Bir İşletmede Araştırılması
7.Anadolu İşletmecilik Kongresi 8-10 Mayıs, 2008 Çorum, Çorum, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2008, ss.463-476
KOBİ’lerin Rekabette Meydan Okuma Stratejileri: Sürdürülebilir Yenilik ve Pazarlama Yetenekelerinin Yapılandırılması
İstanbul Kültür Üniversitesi 4. KOBİ’xxler ve Verimlilik Kongresi, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2007, ss.425-434
KOBİ'lerin Rekabette Meydan Okuma Stratejileri: Sürdürülebilir Yenilik ve Pazarlama Yeteneklerinin Yapılandırılması
4. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongersi Bildirisi İstanbul Kültür Üniversitesi 7-8 Aralık 2007, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2007, ss.425-434
İşletmelerde Rekabetçi Zeka Nasıl Yaratılabilir?Türkiye Tekstil Sektörüne İlişkin Değerlendirme ve Bir Model Önerisi
15. Yönetim ve Organizasyon Kongresi Sakarya Üniversitesi 25-27. Mayıs 2007, Sakarya, Türkiye, 27 - 28 Mayıs 2007, ss.368-379
İşletmelerde Kaynakların Etkin Yönetilmesi: Azerbaycan İşletmelerine Yönelik Kaynak Tabanlı Bir Model Öneri ve Hazırlık Notlarının Değerlendirilmesi
Azerbaycan Devlet Ekonomi Üniversitesi Bildirisi Kitabı, Baku, Azerbaycan, 11 Mayıs 2007 - 14 Mayıs 2006, cilt.3, ss.2002-209
KOBİ'lerde İç-Girişimcilik Yönelimi: İç-Girişimciliği Detsekleyecek Altyapı Çalışmalar Üzerine Uygulama
3. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi 17-18 Kasım 2006 Kültür Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2006, ss.239-252
KOBİ Yöneticilerinin Pazar ve Müşteri Yönlülük ile ilgili Algılamalarının Belirlenmesi: Kars İli Süt Sektörü KOBİ'lerinde Bir Araştırma
3. KOBİ'ler ve Verimlilik Kongresi 17-18 Kasım 2006 Kültür Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Kasım 2006, ss.339-350
İşletme Geleceğini Belirlemede İçsel ve Dışsal Senaryoların Bütünleşik Yapılandırılması: Türk Otomotiv Sektörüne İlişkin Bir Değerleme
14.Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Bildirisi, 25-27 Mayıs Erzurum Atatürk Üniversitesi, Erzurum, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2006, ss.55-68
Aile İşletmelerinde Sosyal Sermaye Nasıl İnşa Edilir?: Koşulların Araştırılmasına Dönük Düşünceler ve Uygulamalar
2.Aile İşletmeleri Kongresi Bildiri, 14-15 Nisan 2006, İstanbul, Türkiye, 14 Nisan - 15 Haziran 2006, ss.236-252
İhracat Pazarlama Yeteneklerinin İhracat Performansına Etkisi: Mermer Sanayi Sektörü İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama
10. Ulusal Pazarlama Kongresi16-19 Kasım 2005 Doğu Akdeniz Üniversitesi, Magosa, Türkiye, 16 - 19 Kasım 2005, ss.233-277
Gelecek Rekabeti ve Girişimci İşletmecilik Yaklaşımı: Türkiye Üretim İşletmeleri için Bir Modelleme Çalışması ve Yol Haritası Araçlarını Değerlendirme
3. Uluslar arası Sosyal Bilimler Kongresi-Türk Dünyasında Sosyal Bilimler: Kuram, Yöntem ve Uygulamalar, 07-09 Haziran Celal-Abad-Kırgızistan, Celal-Abad, Kırgızistan, 7 - 09 Haziran 2005, ss.823-847
Rekabette Örtülü Bilginin Doğru Yönetilmesi: Türkiye İşletmeleri için Keşif Temelli Yönetim Önerisi
3. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi-Türk Dünyasında Sosyal Bilimler: Kuram, Yöntem ve Uygulamala, Celalabat, Kırgızistan, 5 - 09 Haziran 2005, ss.936-953
Gelecek Rekabeti ve Girişimci İşletmecilik Yaklaşımı: Türkiye Üretim İşletmeleri için Bir Modelleme Çalışması ve Yol Haritası Araçlarını Değerlendirme 07-09 Haziran Celal-Abad-Kırgızistan
3. Uluslar arası Sosyal Bilimler Kongresi-Türk Dünyasında Sosyal Bilimler: Kuram, Yöntem ve Uygulamala, Kırgızistan, 5 Haziran - 09 Mayıs 2005, ss.823-847
İşletmelerin Rekabetçiliğe Odaklanması: Ne Kadar Üstünlük Sağlar? Türk Elektronik Sektörü İşletmelerine İlişkin Bir Model ve Araç takım Önerisi
12.Ulusal Yönetim ve organizasyon Kongresi Bildirisi, 27-29 Mayıs 2004 Uludağ Üniversitesi İİBF, Bursa, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 2004, ss.272-279
Aile İşletmelerinde Üretken iş Devri: Koşulların Araştırılması ve Yeni Davranış Geliştirme Durumu -Portsan Mermer A.Ş. Örneği
1. Aile İşletmeleri Kongre Kitabı 17-18 Nisan 2004 İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2004, ss.357-369
Türk Aile İşletmelerinin Geleceğe Hazırlanmasına İlişkin Önermelerin Değerlendirilmesi ve Bir Faaliyet Portföy Çalışması
1. Aile İşletmeleri Kongre Kitabı 17-18 Nisan 2004 İstanbul Kültür Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 17 - 18 Nisan 2004, ss.618-630
Siber Çağı Konumlandıran Yaygın Ağlarda Pazarlama: Yeni Pazarlama İçeriklerinin Değerlendirilmesi
8. Ulusal Pazarlama Kongresi, Kayseri, Türkiye, 16 - 19 Ekim 2003, ss.113-132
Ekonominin Yenilenen Yüzünde E-Ticaret Uygulamaları:Ticaretin Yeni Temellerinin Aranması Ve Geleceğine İlişkin Düşünceler -Azerbaycan İmalat İşletmelerinin/Yöneticilerinin Bakış Açılarını İnceleme
Caucasus and Central Asia in The Globalization Process, International Conferance, Bakü, Azerbaijan, Baku, Azerbaycan, 12 - 13 Mayıs 2003, ss.97-114
Isparta ili Merkez KOBİ'lerinin İşletmecilik Sorunları ve Çözümüne İlişkin Stratejik Yönelim
Isparta'nın Dünü, Bugünü, Yarını Sempozyumu II, Isparta, Türkiye, 16 - 17 Mayıs 1998, cilt.1, ss.61-74
Küreselleşen Üretim Sistemleri Bağlantılı Yeni Ergonomik Perspektif: Toplam Ergonomik Yaklaşım (TEY) Konseptinin Oluşturulması
Ergonomi Kongresi 27-29 Mayıs 1998 MPM-Ankara Üniversitei, Ankara, Türkiye, 27 - 29 Mayıs 1998, ss.504-518
Değişim Mühendisliği: Yeni Bir Verimlilik Etiği Ya Da Retoriği Mi?
1.Ulusal Üretim Araştırmaları Sempozyumu 30-31 Ekim 1997 İTÜ Sosyal Tesisleri Maçka/İstanbul, İstanbul, Türkiye, 30 - 31 Ekim 1997, ss.302-305
Sürdürülebilr Çevre ve Kaynak Tabanlı Turizm: Eğirdir Bölgesine İlişkin Bir Değerlendirme
UETS’xx11, 1.Uluslararası 4.Ulusal Eğirdir Turizm Sempozyumu Bildirisi, 1 - 04 Aralık 2011, ss.221-236
Kitap & Kitap Bölümleri
İşletmelerde Kaynak Tabanlı Stratejik Yaklaşım: Türkiye Sanayi Sektörü İşletmelerinin Sürdürülebilir Rekabet Avantaj Sağlama Önerisi
LAP LAMBERT Academic Publising, Saarbrücken, 2017
Güç ve Otorite Şemşiyesi Altında Hangi Kadın Girişimci: Bilgikuramsal Kaygılar Üzerinden Özgürlük Seslenişleri
Kadın Girişimcilik, Erdoğan Kaygın, Bülent Güven, Editör, Veritasakademi, İstanbul, ss.79-91, 2013