Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazma Öğretiminde Animasyon ve Simülasyon Kullanımına Yönelik Deneyimleri ile İlgili Görüşleri
Ana Dili Eğitimi Dergisi, vol.8, no.4, pp.1133-1148, 2020 (Refereed Journals of Other Institutions)
İlkokulda disiplinlerarası öğretime yönelik mevcut durumun incelenmesi
İlköğretim Online (elektronik), vol.15, no.4, pp.1325-1344, 2016 (Refereed Journals of Other Institutions)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
ANALYSIS OF PROSPECTIVE TEACHERS' TEACHING-LEARNING PROCESS COMPETENCIES IN TERMS OF VARIOUS VARIABLES
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim, Burdur, Turkey, 25 - 27 March 2021, pp.221-222
AN EXAMINATION OF THESES CONCERNING DIGITAL STORYTELLING: CONTENT ANALYSIS
8. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim, Burdur, Turkey, 25 - 27 March 2021, pp.105-106
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazma Öğretiminde Animasyon ve Simülasyon Kullanımına Yönelik Deneyimlerinin İncelenmesi
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 18 September 2020
Okul Dışı Öğrenme Ortamları: Sosyal Bilgiler Öğretmeni Adayları Ne Düşünmektedirler?
Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, 16 - 18 September 2020
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersi ile İlgili Deneyimlerinin İncelenmesi
VIIth Internationa lEurasian Educational Research Congress, 10 - 13 September 2020
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019, pp.666-674
Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası İnanışları İle Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 16 - 20 October 2019, pp.326-327
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Tamamlayıcı ÖlçmeDeğerlendirme ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
7. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, 9 - 12 October 2019, pp.430-439
5. Sınıf Fen Bilimleri Ders Kitabında Yer Alan Etkinliklerin Eleştirel Düşünme Standartları Bakımından İ·ncelenmesi
28. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Turkey, 25 - 28 April 2019, pp.1
Ortaokullardaki Düşünme Dostu Sınıf Ortamlarına Yönelik Öğrenci Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
6. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Kars, Turkey, 11 - 13 October 2018, pp.1
Ortaokul öğrencilerinin öğrenme stillerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.607-609
Ortaokul öğrencilerinin çevre eğitimine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, 18 - 22 April 2018
An Analysis Of Secondary School Students' Attitudes Towards Environmental Education In Terms Of Several Variables
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 18 - 22 April 2018, pp.610-612

İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin duygu ve düşüncelere saygı ile hoşgörü tutumlarının ve görüşlerinin incelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duygu ve Düşüncelere Saygı ile Hoşgörü Tutumlarının ve Görüşlerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilinçli Tüketicilik Düzeylerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Turkey, 11 - 14 April 2018, pp.1
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin bilinçli tüketicilik düzeylerinin ve görüşlerinin incelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
Sınıf öğretmenlerinin çokkültürlü eğitim ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 29 October 2017, pp.1
İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin eleştirel düşünme becerileri ile demokratik tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 26 - 29 October 2017, pp.1
Öğretmen adaylarının benimsedikleri eğitim felsefeleri ile öğretme-öğrenme anlayışları arasındaki ilişkinin incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 14 May 2017, pp.1
Ortaokul öğrencilerinin görsel sanatlar dersine yönelik tutumlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
IV. International Eurasian Educational Research Congress, Denizli, Turkey, 11 - 15 May 2017, pp.1
Resim-iş eğitimi bölümünde öğrenim gören öğretmen adaylarının seramik eğitimi ile ilgili görüşlerinin incelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 27 June - 30 October 2016, pp.1
Examination of the relationship between the critical thinking dispositions of prospective teachers and their attitudes towards multicultural education trends
3. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Adana, Turkey, 22 - 24 October 2015, pp.1
İlkokulda disiplinlerarası öğretime yönelik mevcut durumun incelenmesi
2. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ankara, Turkey, 8 - 10 June 2015, pp.1
Books & Book Chapters
Sınıf İçi Displin Modelleri
in: Yeni Nesil Sınıflar ve Yönetimi, Songül Karabatak,Müslim Alanoğlu,Servet Atik, Editor, Anı Yayıncılık, Ankara, pp.213-252, 2021
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE İÇERİK, İÇERİK DÜZENLEME İLKELERİ ve YAKLAŞIMLARI
in: Kuramdan Uygulamaya Sosyal Bilgiler Öğretimi, Vedat Aktepe,Mevlüt Gündüz,Nuray Kurtdede Fidan,Elvan Yalçınkaya, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.282-299, 2021
Hayat Bilgisi Öğretim Programında Yer Alan Üniteler veÜnitelerin İçerdiği Kazanımların Sınıflara Göre Dağılımı
in: Kuramdan Uygulamaya Hayat Bilgisi Öğretimi, Vedat Aktepe,Mevlüt Gündüz, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.88-104, 2020
KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİNDE KULLANILAN YAKLAŞIM, YÖNTEM VE TEKNİKLER
in: Karakter ve Değer Eğitimi, Vedat Aktepe,Mevlüt Gündüz, Editor, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, pp.156-192, 2019