Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
REFERANDUM SÜRECİNİN SOSYAL MEDYA ORTAMINA ETKİSİ: 16 NİSAN 2017 ANAYASA REFERANDUMU ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK VE AKTİVİZM: İLİŞKİSEL DÜZLEMDE EPİSTEMOLOJİK BİR YÖNELİM
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, 2019 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
İKNA EDİCİ İLETİŞİM TEKNİĞİ OLARAK TEK YANLI VE İKİ YANLI SUNUMUN KRİZ YÖNETİMİ SÜRECİNE ETKİSİ
Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi, cilt.9, sa.20, ss.39-52, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Y KUŞAĞININ İÇERİK TÜKETİCİSİ OLARAK YOUTUBE KULLANIMI: KULLANIM AMAÇLARI, KULLANIM DÜZEYLERİ VE TAKİP EDİLEN İÇERİKLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, 2018 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Kurumsal Sosyal Sorumluluğa Halo Etkisi Bağlamında Bir Bakış
International Congress of Management Economy and Policy, 26 - 27 Kasım 2016, ss.1032-1048
Kitap & Kitap Bölümleri
Media Relations in Public Relations: A Perspective of Turkey
Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit ARKLAN, Editör, Peter Lang GmbH, ss.247-266, 2017