Articles Published in Other Journals
Fen Bilimleri Dersinde Örtük Program Uygulamalarının Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi
The Journal of International Social Research, vol.13, no.72, pp.621-628, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
“Türk Olma” Değerine Yönelik Algıların Tespit Edilmesi
Eurasian Journal of Teacher Education, vol.1, no.1, pp.59-69, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Trust Perception from the Eye of Child
International Journal of Educational Methodology, vol.6, no.2, pp.447-454, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Hayat Bilgisi Dersinde Vatanseverlik Değerinin EtkinliklerleÖğretimi
Temel Eğitim Dergisi, vol.2, no.2, pp.34-41, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Değerler Eğitimi Dersine Yönelik Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.9, no.2, pp.809-821, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Türkçe Dersinde Değer Eğitimi Bağlamında KullanılanMevlana’nın Sözlerini İlkokul Öğrencilerinin Anlama Düzeyi
International Journal of Language Academy, vol.8, no.1, pp.1-15, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ FEN OKURYAZARLIĞI VE ALAN BİLGİSİYETERLİLİKLERİNİN KARŞILAŞTIRILMASI
The Journal of International Social Research, vol.12, no.67, pp.705-712, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Bilimlerinde Kullandıkları Bellek Destekleyici İpuçlarının Tespit Edilmesi
Route Educational and Social Science Journal, vol.6, no.10, pp.823-842, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Kök Değerler HakkındakiFarkındalıkları ve Değerleri Öğretme Yöntemleri
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi, vol.5, no.2, pp.184-197, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemindeki Çocuklara Vatanseverlik Değerini Kazandırırken ÖğretmenlerinKullandıkları Etkinliklerin Tespit Edilmesi
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, no.19, pp.387-406, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Dilencilerin Değer Yargılarının Tespit Edilmesi
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi, vol.2, no.10, pp.759-768, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilgisi Eğitimine Yönelik Tutumuna Bilim Merkezinin Etkisi
The Journal of International Social Research, vol.12, no.65, pp.780-786, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Tarih Öğretmenlerinin Ortaöğretim Öğrencilerine “Vatanseverlik” Değerini Öğretirken Kullandıkları Değer Yaklaşımlarının Tespit Edilmesi
AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, vol.7, no.16, pp.591-606, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Determination of Tolerance Levels ofTeacher Candidates
SDU International Journal ofEducational Studies, vol.6, no.2, pp.43-52, 2019 (Peer-Reviewed Journal)


Öğrencilerin Hayat Bilgisi Dersinde Yaptıkları Projelerin Sorumluluk Duygusuna Katkısı Hakkındaki Görüşlerin Değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi, vol.17, no.68, pp.1374-1385, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye’de Kadına Yönelik Şiddetin Sınıf Öğretmenlerine Göre Analizi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.22, pp.1785-1796, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Kur’an-I Kerim Fihristinin Değer Odaklı Analizi
Değerler Eğitimi Dergisi, vol.16, no.35, pp.141-158, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the Responsibilities of the Students to Use Technological Devices
Social Mentality And Researcher Thinkers Journal, vol.4, no.10, pp.263-273, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul II. Sınıf Öğrencilerinin İngilizce Dersine Yönelik Öz Yeterlik Algıları
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi, vol.7, no.2, pp.35-49, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
The evaluation of values education through sports at primary education in terms of hidden curriculum
Academia Journal of Educational Research, vol.5, no.11, pp.413-421, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Müzelerin Öğrencilere Hangi Değerleri Kazandırdığına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
The Journal of Academic Social Science, vol.5, no.55, pp.259-267, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2000-2015 Yılları Arasında Değer Eğitimi Üzerine Yapılan Doktora Tezlerinin İçerik Analizi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, no.31, pp.705-718, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Tarihe İz Bırakmış Yabancı Kişilerin Gözünden Türkler: Değerler Eğitimi Bağlamında İnceleme.
Türkiyat Araştırmaları Enstitüsü Dergisi, vol.60, pp.645-664, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Definition of the Values That Pre-Service Teachers Want Their Students to Gain
International Journal of Current Research, vol.9, no.8, pp.56185-56189, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Doğa ve Çevreye Yüklediği Değerlerin Tespit Edilmesi
Route Education and Social Science Journal, vol.4, no.5, pp.116-126, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Türk Toplumunun Futbola Yüklediği Değer Algılarının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Bakımından Değerlendirilmesi
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, vol.2, no.27, pp.81-95, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Okul Öncesi Dönemdeki Çocuklara Eğitsel Oyunlar Yoluyla Kazandırılan Değerler
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.4, no.1, pp.62-70, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Öğretimine Yönelik Zihin Haritaları
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.6, no.2, pp.427-446, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Evaluation of the Remarks on the Effectiveness of Values Teaching Conducted at Schools
International Journal of Social Sciences and Education, vol.6, no.3, pp.306-318, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
Determining Categorically The Values To Teach The Children In Social Studies Lesson
International Online Journal of Primary Education, vol.5, no.1, pp.20-30, 2016 (Peer-Reviewed Journal)
The Opinions of Primary School Teachers on How to Teach Values
International Online Journal of Educational Sciences, vol.7, no.3, pp.201-214, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Türkiye de Devlet Okullarındaki Özel Eğitimle İlgili Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, vol.4, no.2, pp.86-95, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Öğretmen Adaylarının Anlamsal Çağrışım İçin Kullandıkları Akronyumların Değerlendirilmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, vol.4, no.1, pp.369-383, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin 3 Sınıf Öğrencilerine Değerler Eğitimiyle Kazandırılmak İstenen Davranışlara Yönelik Metaforik Algıları
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi, vol.5, no.10, pp.73-94, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
The effect of class prospective teachers metacognitive awareness on creating belief of self efficacy and realizing it
International Journal of Academic Research Part, vol.6, no.4, pp.90-96, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sorumluluk Değerinin Proje Tabanlı Öğrenmeyle Öğretiminin İlköğretim 3 Sınıf Öğrencilerinin Tutumlarına Etkisi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, vol.7, no.32, pp.520-532, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
İlkokul Öğrencilerinin Etkili Öğretmen Hakkındaki Düşünceleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.11, no.1, pp.114-128, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Kavram Haritalarını Kullanma Gerekçeleri Üzerine Nitel Bir Araştırma
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, vol.27, no.1, pp.115-131, 2014 (Peer-Reviewed Journal)
1998 2005 Hayat Bilgisi Ders Programlarının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Milli Eğitim Dergisi, no.172, pp.40-54, 2006 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TOPLUMSAL DEĞERLERİ ÖĞRENİRKEN MODEL ALDIĞI KİŞİLER
4. Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu, 10 - 13 October 2019
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Becerilerinin İncelenmesi
18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019, pp.159-160
Investigation of the Value Judgements of Science Teacher Candidates: The Case of BURDUR
IV. INES Internatıonal Academic Research Congress (INES - 2018), Antalya / Alanya, Turkey, 30 October - 03 November 2018
Hayat Bilgisi Dersinde ‘Vatanseverlik Değerinin’ Etkinliklerle Öğretiminin Öğrencilerin Tutumlarına Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
İLKOKUL III. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÜNLÜKLERİNDE YER VERDİKLERİ DEĞERLERİN BELİRLENMESİ
2nd INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), 4 - 07 April 2018, pp.266-267
DEĞERLER EĞİTİMİ DERSİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi, 23 - 25 March 2018
İlkokul III. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanlarına Karşı Algısı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 11 - 14 April 2018
İlkokul III. Sınıf Öğrencilerinin Günlüklerinde Yer Verdikleri Değerlerin Belirlenmesi
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 4 - 07 April 2018
Türk Toplumunun Değer Yargılarının İncelenmesi
Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, 18 - 21 May 2017
Okul Öncesi Dönemindeki Çocuklara Vatanseverlik Değerini Kazandırırken Öğretmenlerin Kullandıkları Etkinliklerin TeSpit Edilmesi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 May 2017
Sınıf Öğretmenlerinin Doğa ve Çevreye Yüklediği Değerlerin Tespit Edilmesi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 18 - 20 May 2017
Bilişsel Değerlerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Başarısı Ve Tutumu Üzerindeki Etkisi
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24 - 26 April 2017
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Fen Eğitiminde Kullandıkları Yöntemlerin Tespit Edilmesi
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24 - 26 April 2017
Dilencilerin Yaptıkları İşle İlgili Değer Yargılarının Tespit Edilmesi
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24 - 26 April 2017
“Türk Olma” Değerine Yönelik Algıların Tespit Edilmesi
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 September 2016
Müzelerin Öğrencilere Hangi Değerleri Kazandırdığına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
IV. Uluslararası Tarih Eğitimi Sempozyumu, 1 - 03 September 2016
İlkokul II Sınıf Öğrencilerinin Yeni Gördükleri İngilizce Dersine Yönelik Özyeterlilik Algıları
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, 11 - 14 May 2016
Türkiye de Kadına Yönelik Şiddetin Sınıf Öğretmenlerine Göre Değer Odaklı Analizi Isparta Örneği
III. International Conference on Primary Education, 8 - 10 October 2015
İlkokul Öğrencilerinin Spor Faaliyetlerinde Kazandığı Değerlerin Tespit Edilmesi
7.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler, 28 - 31 May 2015
Öğretmen Adaylarının Öğrencilerine Kazandırmak İstediği Değerlerin Tespit Edilmesi
7.Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, 21. Yüzyılda Eğitim Politikaları: Kanıt, Araştırma, İnovasyon ve Değerler, 28 - 31 May 2015
Sınıf Öğretmenlerinin Değer Eğitiminin Daha Çok Nerede Verilmesi Gerektiğine Yönelik Düşüncelerinin Değerlendirilmesi
Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 16 - 18 April 2015
Günümüzde Gittikçe Kaybolan Değerlerimizin Belirlenmesi ve Bu Duruma Yönelik Çözüm Önerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Nitel Bir Araştırma
Eğitimde Gelecek Arayışları: Dünden Bugüne Türkiye’de Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 16 - 18 April 2015
Sorumluluk Değerinin Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı ile Öğretiminin Öğrencilerin Akademik Başarı ve Tutumlarına Etkisi
Uluslararası İnsani Değerlerin Yeniden İnşası Sempozyumu, 19 - 21 June 2014
İlköğretim 5 Sınıf Öğrencilerinin Düzlemsel Şekiller Hakkındaki Metaforik Algıları
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 29 - 31 May 2014
Sınıf Öğretmenlerinin 3. Sınıf Öğrencilerine Değerler Eğitimiyle Kazandırılmak İstenen Davranışlara Yönelik Metaforik Algıları
Yükseköğretimde Eğitim Araştırmaları ve Uygulamaları I. Ulusal Kongresi, Turkey, 30 - 31 May 2014
Üniversite Sınavlarına Hazırlanan Öğrencilerin Sınıf Öğretmenliğine Yönelik Tutumlarının Değerlendirilmesi
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 29 - 31 May 2014
İlköğretim 4 sınıf Öğrencilerinin Maddeyi Tanıyalım Ünitesi İle İlgili Kavramları Anlama Düzeyleri ve Kavram Yanılgıları Üzerine Bir Araştırma
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Turkey, 27 - 29 April 2007
Books & Book Chapters
KARAKTER GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ
in: KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ, AKTEPE VEDAT, GÜNDÜZ MEVLÜT, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.21-40, 2019
Sosyal Bilgilerde Öğretiminde Planlama, Ölçme ve Değerlendirme
in: Sosyal Bilgiler Öğretimi, Hüseyin Çalışkan, Bahadır Kılcan, Editor, Lisans Yayıncılık, İstanbul, pp.165-190, 2018
Hayat Bilgisi DersindeSorumluluk Değerinin Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımı ileÖğretimi
LİSANS YAYINCILIK, 2017
İlkokul Derslerinde Kullanılan Öğretim Stratejileri
in: İlkokulda Kullanılan Strateji Yöntem ve Teknikler, Gizem Saygılı, Editor, Pegem A Yayıncılık, pp.1-12, 2015