Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Teachers’xx Views on Effective Use of 5E Model in Primary School MathematicsEducation
uluslararası sosyal bilimler ve eğitim dergisi
, vol.2, no.3, pp.154-174, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Dilencilerin Değer Yargılarının Tespit Edilmesi
Sosyal, Beşerî ve İdari Bilimler Dergisi
, vol.2, no.10, pp.759-768, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması II Dersine İlişkin Görüşleri
AKDENİZ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, vol.12, no.25, pp.301-325, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Müzelerin Öğrencilere Hangi Değerleri Kazandırdığına Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
The Journal of Academic Social Science
, vol.5, no.55, pp.259-267, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
2000-2015 Yılları Arasında Değer Eğitimi Üzerine Yapılan Doktora Tezlerinin İçerik Analizi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, no.31, pp.705-718, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Sınıf Öğretmenlerinin Doğa ve Çevreye Yüklediği Değerlerin Tespit Edilmesi
Route Education and Social Science Journal
, vol.4, no.5, pp.116-126, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
TEKNOLOJİ KULLANIMININ YAZMA BECERİSİNEYANSIMALARINA İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, vol.2, no.27, pp.22-38, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
İlkokul Matematik Öğretiminde 5E Modelinin Etkili Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri
18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Antalya, Turkey, 16 - 20 October 2019, pp.370-371
Hayat Bilgisi Dersinde ‘Vatanseverlik Değerinin’ Etkinliklerle Öğretiminin Öğrencilerin Tutumlarına Etkisi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 April 2018
İLKOKUL III. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÜNLÜKLERİNDE YER VERDİKLERİ DEĞERLERİN BELİRLENMESİ
2nd INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES (ICOESS), 4 - 07 April 2018, pp.266-267
İlkokul III. Sınıf Öğrencilerinin Bilim İnsanlarına Karşı Algısı
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS), 11 - 14 April 2018
İlkokul III. Sınıf Öğrencilerinin Günlüklerinde Yer Verdikleri Değerlerin Belirlenmesi
2nd International Congress of Eurasian Social Sciences (ICOESS), 4 - 07 April 2018
Oyun Yöntemi İle Matematik Öğretiminin İlkokul Programlarındaki Yeri Ve Konu İle İlgili Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
5.ULUSLARARASI EĞİTİM VE ÖĞRETİM PROGRAMLARI KONGRESİ, Muğla, Turkey, 26 - 28 October 2017
Sınıf Öğretmenlerinin Doğa ve Çevreye Yüklediği Değerlerin Tespit Edilmesi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Alaaddin Keykubat Üniversitesi, 18 - 20 May 2017
Okul Öncesi Dönemindeki Çocuklara Vatanseverlik Değerini Kazandırırken Öğretmenlerin Kullandıkları Etkinliklerin TeSpit Edilmesi
II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, 18 - 20 May 2017
Bilişsel Değerlerin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Akademik Başarısı Ve Tutumu Üzerindeki Etkisi
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24 - 26 April 2017
Dilencilerin Yaptıkları İşle İlgili Değer Yargılarının Tespit Edilmesi
I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), 24 - 26 April 2017