Publications & Works

Articles Published in Other Journals

İmajın Kurumsal İtibara Etkisi: Giresun Belediyesi Örneği

TÜRKİYE İLETİŞİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, no.29, pp.89-110, 2018 (Peer-Reviewed Journal)

DİYALOGSAL HALKLA İLİŞKİLER BAĞLAMINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI: TÜRKİYE’DE İLK 100’DE YER ALAN ŞİRKETLER ÜZERİNE BİR İNCELEME

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.5, no.2, pp.591-618, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Hasta Karşılama Süreçlerinin Hastane İtibarına Etkisi Üzerine Bir Araştırma: Tür

Journal of Turkish Studies, vol.12, pp.295-316, 2017 (Peer-Reviewed Journal)

Stratejik İletişim Bağlamında Türkiye deki Halkla İlişkiler Bölümlerinin Ders Müfredatları Üzerine Bir İnceleme

Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi, vol.3, no.1, pp.17-35, 2015 (Peer-Reviewed Journal)

SİYASAL KAMPANYA MESAJ STRATEJİLERİ VE SEÇMEN ALGISI GÜMÜŞHANE ARAŞTIRMASI

Turkish Studies, vol.8, no.8, pp.1935-1952, 2013 (Peer-Reviewed Journal)

HALKLA ILISKILERDE SOSYAL SORUMLULUK ILKESI KAMU KURUMLARI YAKLASIMI BAKIMINDAN KONYA BUYUKSEHIR BELEDIYESI UYGULAMA ORNEKLERI

Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Elektronik Dergisi, vol.1, no.1, pp.31-54, 2010 (Peer-Reviewed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings

Books & Book Chapters

Siyasetin Dijitalleşmesi ve Sosyal Medya

in: Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Akdağ, Mustafa, Editor, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Erzurum, pp.209-232, 2020

Kurumlarda Dijitalleşme ve Yönetime Katılım

in: Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Akdağ, Mustafa, Editor, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayını, Erzurum, pp.162-183, 2020

Sağlık İletişiminde Dijitalleşme ve Sosyal Medy

in: Dijital Kültür ve Sosyal Medya, Akdağ, Mustafa, Editor, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YAYINI, Erzurum, pp.184-208, 2020

SOSYAL MEDYANIN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GÜNLÜKYAŞAM ALGILARINA ETKİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

in: SOSYAL VE BEŞERİǚ BİǚLİǚMLER ARAŞTIRMALARI 2018, Tahsin TAPUR, Selahattin AVŞAROĞLU, Emel ARSLAN, Mustafa KILINÇ, Editor, ÇİZGİ KİTABEVİ, Konya, pp.71-80, 2018

THE IMPACT OF IMAGE ON CORPORATE REPUTATION:THE CASE OF GUMUSHANE MUNICIPALITY / İMAJIN KURUMSAL İTİBARA ETKİSİ:GÜMÜŞHANE BELEDİYESİ ÖRNEĞİ

in: Current Debates in Public Relations and Communication Studies, Nuran ÖZE, Editor, IJOPEC PUBLICATION, London, pp.143-156, 2018

Reputation Management as a Strategic Practice of Public Relations in the Frame of Turkey

in: Practice Fields in Public Relations: The Panorama of Turkey, Ümit Arklan, Editor, www.peterlang.com, Frankfurt, pp.87-111, 2017

SİYASİ LİDERE DUYULAN GÜVENİN LİDERİN İMAI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: 1 KASIM 2015 MİLLETVEKİLİ GENEL SEÇİMLERİ BAĞLAMINDA GERÇEKLEŞTİRİLEN BİR ARAŞTIRMA

in: 7 HAZİRAN DAN 1 KASIM A TÜRKİYE DE SİYASAL İLETİŞİM UYGULAMALARI, Şükrü BALCI, Editor, Literatürk, Konya, pp.157-201, 2016

THE EFFECT OF BRAND TRUST ON CONSUMERS’ BUYING BEHAVIOR: A STUDY ON FORUM TRABZON SHOPPING CENTER CONSUMERS

in: Trust in Communication Management, Aydemir OKAY, Editor, Peter Lang GmbH, Frankfurt am Main, pp.83-102, 2016

ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLERİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: ÜLKE PROFİLİ

in: ULUSLARARASI HALKLA İLİŞKİLER, Emel Tanyeri Mazıcı, Editor, Türkiye Alim Kutapları ist ein imprint der, Dutschland, pp.57-76, 2016

Ekip Çalışmasının Yönetsel İlkeleri

in: EKİP ÇALIŞMASI VE LİDERLİK, Doç. Dr. Mustafa AKDAĞ, Editor, Atatürk Üniversitesi, Erzurum, pp.1-19, 2015

Belediyelerde Kriz İletişimi

in: Kriz Yönetimi İletişimsel Temelde Çözüm Odaklı Stratejik Yaklaşımlar, Mustafa AKDAĞ - Ümit ARKLAN, Editor, LiteraTürk, Konya, pp.311-355, 2014

Siyasal İletişim ve Aday İmajı

Eğitim Akademi Yayınları, Konya, 2010