Citation Formats
Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. PAPATYA And N. PAPATYA, "Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.13, no.77, pp.39-44, 1999

PAPATYA, G. And PAPATYA, N. 1999. Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.13, no.77 , 39-44.

PAPATYA, G., & PAPATYA, N., (1999). Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri. Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.13, no.77, 39-44.

PAPATYA, Gürcan, And Nurhan PAPATYA. "Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri," Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.13, no.77, 39-44, 1999

PAPATYA, Gürcan And PAPATYA, Nurhan. "Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.13, no.77, pp.39-44, 1999

PAPATYA, G. And PAPATYA, N. (1999) . "Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri." Pazarlama Dünyası Dergisi , vol.13, no.77, pp.39-44.

@article{article, author={Gürcan PAPATYA And author={Nurhan PAPATYA}, title={Pazarlamanın Küresel Stratejik Boyutu: Yönetim Ve Çalışma İlkeleri}, journal={Pazarlama Dünyası Dergisi}, year=1999, pages={39-44} }