A. M. KIRIK Et Al. , "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet," 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.256-257, 2017
KIRIK, A. M. Et Al. 2017. Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet. 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , (Kocaeli, Turkey), 256-257.
KIRIK, A. M., ÜNAL, C., & KİÇİR, İ., (2017). Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet . 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi (pp.256-257). Kocaeli, Turkey
KIRIK, ALİ, Celil ÜNAL, And İbrahim KİÇİR. "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet," 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, Kocaeli, Turkey, 2017
KIRIK, ALİ M. Et Al. "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet." 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.256-257, 2017
KIRIK, A. M. ÜNAL, C. And KİÇİR, İ. (2017) . "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet." 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.256-257.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ MURAT KIRIK Et Al. }, title={Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet}, congress name={3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2017}, pages={256-257} }