Citation Formats
Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. M. KIRIK Et Al. , "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet," 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.256-257, 2017

KIRIK, A. M. Et Al. 2017. Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet. 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , (Kocaeli, Turkey), 256-257.

KIRIK, A. M., ÜNAL, C., & KİÇİR, İ., (2017). Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet . 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi (pp.256-257). Kocaeli, Turkey

KIRIK, ALİ, Celil ÜNAL, And İbrahim KİÇİR. "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet," 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi, Kocaeli, Turkey, 2017

KIRIK, ALİ M. Et Al. "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet." 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.256-257, 2017

KIRIK, A. M. ÜNAL, C. And KİÇİR, İ. (2017) . "Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet." 3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi , Kocaeli, Turkey, pp.256-257.

@conferencepaper{conferencepaper, author={ALİ MURAT KIRIK Et Al. }, title={Sevgililer Günü Özelinde Pırlanta Reklamlarının Yarattığı Sembolik Şiddet}, congress name={3. Uluslararası Farklı Şiddet Boyutları ve Toplumsal Algı Kongresi}, city={Kocaeli}, country={Turkey}, year={2017}, pages={256-257} }