Citation Formats
Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. Akman, "Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.2, pp.1012-1036, 2021

Akman, Y. 2021. Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.2 , 1012-1036.

Akman, Y., (2021). Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.2, 1012-1036.

Akman, Yener. "Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.2, 1012-1036, 2021

Akman, Yener. "Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.2, pp.1012-1036, 2021

Akman, Y. (2021) . "Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Türk Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.19, no.2, pp.1012-1036.

@article{article, author={Yener AKMAN}, title={Dijital Okuryazarlık, Çevrim-içi Öğrenme ve Akademik İsteklilik Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Türk Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2021, pages={1012-1036} }