Citation Formats
Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. AKÇAKANAT Et Al. , "Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama," Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , vol.6, no.13, pp.72-88, 2015

AKÇAKANAT, T. Et Al. 2015. Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , vol.6, no.13 , 72-88.

AKÇAKANAT, T., KILIKLI, M., & ÇARIKÇI, İ. H., (2015). Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama. Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , vol.6, no.13, 72-88.

AKÇAKANAT, Tahsin, MELTEM KILIKLI, And İlker Hüseyin ÇARIKÇI. "Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama," Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , vol.6, no.13, 72-88, 2015

AKÇAKANAT, Tahsin Et Al. "Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama." Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , vol.6, no.13, pp.72-88, 2015

AKÇAKANAT, T. KILIKLI, M. And ÇARIKÇI, İ. H. (2015) . "Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama." Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi , vol.6, no.13, pp.72-88.

@article{article, author={Tahsin AKÇAKANAT Et Al. }, title={Yönetim Geliştirme Aracı Olarak Müşteri Geri Bildirimlerinin Önemi: Turizm İşletme Belgeli 4 ve 5 Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir Uygulama}, journal={Süleyman Demirel Üniversitesi Vizyoner Dergisi}, year=2015, pages={72-88} }