F. ERYILMAZ BALLI And E. ÖNDER, "ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE TÜKENMİŞLİĞİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİ YORDAMA DÜZEYİ," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, pp.447-462, 2019
ERYILMAZ BALLI, F. And ÖNDER, E. 2019. ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE TÜKENMİŞLİĞİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİ YORDAMA DÜZEYİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52 , 447-462.
ERYILMAZ BALLI, F., & ÖNDER, E., (2019). ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE TÜKENMİŞLİĞİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİ YORDAMA DÜZEYİ. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, 447-462.
ERYILMAZ BALLI, Funda, And EMİNE ÖNDER. "ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE TÜKENMİŞLİĞİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİ YORDAMA DÜZEYİ," Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, 447-462, 2019
ERYILMAZ BALLI, Funda E. And ÖNDER, EMİNE. "ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE TÜKENMİŞLİĞİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİ YORDAMA DÜZEYİ." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, pp.447-462, 2019
ERYILMAZ BALLI, F. And ÖNDER, E. (2019) . "ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE TÜKENMİŞLİĞİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİ YORDAMA DÜZEYİ." Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , no.52, pp.447-462.
@article{article, author={Funda ERYILMAZ BALLI And author={EMİNE ÖNDER}, title={ÖĞRETMEN ALGILARINA GÖRE TÜKENMİŞLİĞİN ÖRGÜTSEL SESSİZLİĞİ YORDAMA DÜZEYİ}, journal={Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2019, pages={447-462} }