Citation Formats
Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

D. ACAR And N. SÜKLÜM, "Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi," Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.71, pp.1-21, 2016

ACAR, D. And SÜKLÜM, N. 2016. Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi. Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.71 , 1-21.

ACAR, D., & SÜKLÜM, N., (2016). Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi. Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.71, 1-21.

ACAR, Durmuş, And NURCAN SÜKLÜM. "Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi," Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.71, 1-21, 2016

ACAR, Durmuş And SÜKLÜM, NURCAN. "Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi." Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.71, pp.1-21, 2016

ACAR, D. And SÜKLÜM, N. (2016) . "Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi." Muhasebe ve Finansman Dergisi , no.71, pp.1-21.

@article{article, author={Durmuş ACAR And author={NURCAN SÜKLÜM}, title={Konaklama İşletmelerinde Herşey Dahil Sisteminin MüşteriKarlılık Analizi Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Muhasebe ve Finansman Dergisi}, year=2016, pages={1-21} }